Převzetí zboží

Kupující při osobním převzetí zboží od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Kupující při převzetí zboží od přepravce pečlivě zkontroluje stav zásilky ( počet balíků, neporušenost či poškození obalu).
Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží.
Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout.
V případě poškození zásilky prosíme o foto poškozeného obalu i zboží.

Reklamace

Zboží se kupujícímu vymění automaticky bez prozkoumání oprávněnosti reklamace maximálně do finanční hodnoty 200,- Kč bez DPH s výjimkou zboží vyrobeného pro kupujícího na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného.
Kupující je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.
Náklady na vyřízení reklamace nese plně prodávající pouze v případě, že se jedná o reklamaci oprávněnou. V případě, že je reklamace shledána jako neoprávněná, má prodávající právo uplatnit náhradu vzniklých nákladů spojených s vyřizováním reklamace na kupujícím, který neoprávněnou reklamaci uplatnil.

Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní (prodloužená) záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu prodávajícího u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.
V případě, že reklamaci uplatňuje kupující – spotřebitel, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena a spotřebitel o tom bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Prodávající vydá spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
V případě, že jsou práva z vadného plnění uplatňována kupujícím – podnikatelem, není prodávající povinen vyřídit reklamaci ve 30 dnech. Reklamace bude vyřízena ve lhůtě určené příslušným servisem dané značky.

Reklamace zasílejte na e-mail: azpapir@azpapir.cz

Vrácení zboží

Prodávající poskytuje na veškeré zboží prodané prostřednictvím internetového obchodu garanci vrácení peněz po dobu 14-ti dnů od zakoupení zboží. Do garance nejsou započítávány náklady spojené s dopravou a expediční poplatky. Garance se nevztahuje na zboží poškozené, nefunkční, vykazující mechanickou či jinou závadu a zboží použité.

Řešení sporů se spotřebiteli

Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy azpapir@azpapir.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

 

 

Přihlásit odběr novinek

...už vám nikdy nic neunikne!!!
Zásady cookies
Používáme cookies
Můžeme je umístit pro analýzu našich údajů o návštěvnících, pro zlepšení našeho webu, ukázání personalizovaného obsahu a pro poskytnutí skvělého zážitku z webu. Pro více informací o cookies používáme otevřené nastavení.
Co jsou cookies?
Cookies a podobné technologie jsou velmi malé textové dokumenty nebo části kódu, které často obsahují jedinečný identifikační kód. Když navštívíte web nebo používáte mobilní aplikaci, počítač požádá počítač nebo mobilní zařízení o povolení k uložení tohoto souboru do počítače nebo mobilního zařízení a získání přístupu k informacím. Informace shromážděné pomocí cookies a podobných technologií mohou zahrnovat datum a čas návštěvy a způsob, jakým používáte konkrétní web nebo mobilní aplikaci.
Proč používáme cookies
Cookies zajistí, že během vaší návštěvy našeho internetového obchodu zůstanete přihlášeni, všechny položky zůstanou uloženy v nákupním košíku, můžete nakupovat bezpečně a web běží hladce. Soubory cookie také zajišťují, abychom viděli, jak se náš web používá a jak ho můžeme vylepšit. Dále, v závislosti na vašich preferencích, mohou být naše vlastní soubory cookie použity k prezentaci cílené reklamy, která odpovídá vašim osobním zájmům.
Jaký typ cookies používáme?
- Nezbytné soubory cookie
Tyto cookies jsou nezbytné pro správnou funkci webu. Pomocí těchto souborů cookie lze provést některé z následujících akcí. - Ukládejte články do nákupního košíku pro online nákupy - Uložte předvolby souborů cookie pro tento web - Ukládání jazykových preferencí - Přihlaste se na náš portál. Musíme zkontrolovat, zda jste přihlášeni.
- Funkční soubory cookie
Tyto soubory cookie umožňují více funkcí pro návštěvníky našich webových stránek. Tyto soubory cookie mohou nastavit naši externí poskytovatelé služeb nebo naše vlastní webové stránky. Pokud přijmete tuto kategorii, mohou nebo nemusí být aktivovány následující funkce. - Živé chatové služby - Sledujte online videa - Tlačítka pro sdílení sociálních médií - Přihlaste se na náš web pomocí sociálních médií
- Reklamní / sledovací soubory cookie
Tyto soubory cookie nastavují externí reklamní partneři a používají se k profilování a sledování dat na více webech. Pokud tyto cookies přijmete, můžeme zobrazovat naše reklamy na jiných webech na základě vašeho uživatelského profilu a preferencí. Tyto soubory cookie také ukládají data o tom, kolik návštěvníků vidělo nebo kliklo na naši reklamu za účelem optimalizace reklamních kampaní.
Jak mohu vypnout nebo odstranit cookies?
Můžete se rozhodnout zrušit všechny kromě nezbytných souborů cookie. V nastavení prohlížeče můžete změnit nastavení, abyste zajistili zablokování souborů cookie. Většina prohlížečů poskytuje vysvětlení, jak to provést v takzvané „funkci nápovědy“. Pokud však zablokujete soubory cookie, je možné, že nebudete moci využívat všech technických funkcí, které naše webové stránky nabízejí, a může to negativně ovlivnit vaše uživatelské prostředí.
Tyto cookies jsou vyžadovány pro správnou funkčnost našich webových stránek a v našem systému je nelze vypnout.
Tyto soubory cookie používáme k vylepšení funkčnosti a umožnění personalizace, jako jsou živé rozhovory, videa a použití sociálních médií.
Tyto cookies nastavují prostřednictvím našich stránek naši reklamní partneři.
Souhlasím s použitím
Upravit nastavení
Odmítnout