Převzetí zboží

Kupující při osobním převzetí zboží od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Kupující při převzetí zboží od přepravce pečlivě zkontroluje stav zásilky ( počet balíků, neporušenost či poškození obalu).
Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží.
Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout.
V případě poškození zásilky prosíme o foto poškozeného obalu i zboží.

Reklamace

Zboží se kupujícímu vymění automaticky bez prozkoumání oprávněnosti reklamace maximálně do finanční hodnoty 200,- Kč bez DPH s výjimkou zboží vyrobeného pro kupujícího na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného.
Kupující je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.
Náklady na vyřízení reklamace nese plně prodávající pouze v případě, že se jedná o reklamaci oprávněnou. V případě, že je reklamace shledána jako neoprávněná, má prodávající právo uplatnit náhradu vzniklých nákladů spojených s vyřizováním reklamace na kupujícím, který neoprávněnou reklamaci uplatnil.

Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní (prodloužená) záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu prodávajícího u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.
V případě, že reklamaci uplatňuje kupující – spotřebitel, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena a spotřebitel o tom bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Prodávající vydá spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
V případě, že jsou práva z vadného plnění uplatňována kupujícím – podnikatelem, není prodávající povinen vyřídit reklamaci ve 30 dnech. Reklamace bude vyřízena ve lhůtě určené příslušným servisem dané značky.

Reklamace zasílejte na e-mail: azpapir@azpapir.cz

Vrácení zboží

Prodávající poskytuje na veškeré zboží prodané prostřednictvím internetového obchodu garanci vrácení peněz po dobu 14-ti dnů od zakoupení zboží. Do garance nejsou započítávány náklady spojené s dopravou a expediční poplatky. Garance se nevztahuje na zboží poškozené, nefunkční, vykazující mechanickou či jinou závadu a zboží použité.

Řešení sporů se spotřebiteli

Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy azpapir@azpapir.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

 

 

Přihlásit odběr novinek

...už vám nikdy nic neunikne!!!