MFP pexeso Lux 3 - Zvířátka na dvorku
MFP pexeso Lux 3 - Zvířátka na dvorku
PEXESO je populární dětská stolní hra, která nikdy neomrzí a zapojit se můžou i dospělí. Pexeso - Zvířátka na dvorku nás zavede zpět do prostředí mezi domácí zvířátka. Věděli jste, že slovo PEXESO vzniklo souslovím slov PEKELNĚ SE SOUSTŘEĎ? Výborná učební pomůcka pro děti a rodiče. Naučte své děti poznávat zvířata a procvičujte jejich paměť. Tato hra je zabaví na dlouhé hodiny.
Pexeso se skládá z 24 vyseklých kartiček pexesa (husa, kočka, kohout, koza, kráva, králík, kůň, kuřátko, ovce, pes, prasátko, slepička). Tloušťka kartonu je 3 mm, aby jej malé děti mohly lépe uchopit a otočit.
Pexeso se skládá z 24 vyseklých kartiček pexesa (husa, kočka, kohout, koza, kráva, králík, kůň, kuřátko, ovce, pes, prasátko, slepička). Tloušťka kartonu je 3 mm, aby jej malé děti mohly lépe uchopit a otočit.
Dostupnost: | Skladem u dodavatele |
Pexeso MFP Zvířátka na dvorku
- Velikost: 70 x 70 mm
- Motiv: Zvířátka na dvorku
- Materiál: karton
- Počet kartiček: 24, tedy 12 dvojic
- Typ hry: paměťová
- Účel: podporuje soustředění
NÁVOD KE HŘE PEXESO:
Pexeso mohou hrát nejméně dva hráči. Všechny kartičky zamíchají a rozloží obrázkem dolů. Nesmí se při tom dívat na obrázek. Hráči si určí pořadí hry. Hráč otočí dvě libovolné kartičky tak, aby si i ostatní spoluhráči mohli obrázky a jejich umístění zapamatovat. Pokud nemají kartičky stejné obrázky, otočí je a vrátí na původní místo. Pokračuje další hráč, který je na řadě. Jestliže objeví stejné obrázky, získává bod a obě kartičky vyřadí ze hry. Pokračuje do té chvíle, kdy otočí dva různé obrázky. Vyhrává hráč, který získá více bodů.
- Velikost: 70 x 70 mm
- Motiv: Zvířátka na dvorku
- Materiál: karton
- Počet kartiček: 24, tedy 12 dvojic
- Typ hry: paměťová
- Účel: podporuje soustředění
NÁVOD KE HŘE PEXESO:
Pexeso mohou hrát nejméně dva hráči. Všechny kartičky zamíchají a rozloží obrázkem dolů. Nesmí se při tom dívat na obrázek. Hráči si určí pořadí hry. Hráč otočí dvě libovolné kartičky tak, aby si i ostatní spoluhráči mohli obrázky a jejich umístění zapamatovat. Pokud nemají kartičky stejné obrázky, otočí je a vrátí na původní místo. Pokračuje další hráč, který je na řadě. Jestliže objeví stejné obrázky, získává bod a obě kartičky vyřadí ze hry. Pokračuje do té chvíle, kdy otočí dva různé obrázky. Vyhrává hráč, který získá více bodů.